+36 30 274 6550      email küldés
Budapest és 100 km-es körzete
Szucs-Tamas-managerCoach.hu

Ki ő?

Főlap Ki ő?

Ki ő? - Ki ez a Szűcs Tamás managerCoach?

Röviden Szűcs Tamás managerCoachról
“Sok vezetőnek segítettem már,

olyanoknak, akiknek nehézségei voltak

    • beosztottjaikkal,
    • felsőbb vezetőikkel,
    • vezető-társaikkal,
    • beszállítóikkal,
    • netán ügyfeleikkel,

vagy, akik

    • jobb vezetők akartak lenni, tovább akartak fejlődni, esetleg
    • vezetési szokásaik miatt munkahelyi, magánéleti gondjaik voltak.”

“Coach képzéseim közül a legbüszkébb  Marshall Goldsmith, a világ 1. számú Executive Coacha – és még a vezetői gyakorlat 1. számú előadója, szerzője és professzora – által aláírt diplomámra vagyok.” 

Vezetői tapasztalatok
  • Igazgatósági tag (Videoton, Oracle Magyarország, Műszertechnika)
  • Európai vezető (Convergys, Avaya)
  • Üzletágvezető (Accenture, Oracle, IBM)
  • Értékesítési vezető (IBM, Oracle, Műszertechnika)
  • Csoportvezető (Műszertechnika, Számalk)
  • Projekt vezető (Oracle, Accenture, Avaya, IBM, Videoton)
Coach szakmai tapasztalatok
  • Több, mint 10 éves független Senior Coach tapasztalat
  • Coach képzések: kezdete:1994, és még ma is tart. :- )
  • Etalon Coaching Társaság (elnökségi tag)
  • ECA (European Coaching Association) associative tag
  • a Magyarországi Coach-szervezetek Szövetsége elnökségének állandó tagja
  • Association for Coaching

Mit kap, ha Szűcs Tamás az Ön coach-a?

Speciális szakértelem

Hazai és multinacionális vállalati vezetőkre specializálódtam.

Vezetői tapasztalat

25 éves vezetői különböző szintű vezetői gyakorlat.

Sokrétű coach jártasság

Több, mint 10 éves, sokféle témájú coach tapasztalat.

Barátságos légkör

Hatékony munka bizalomra épülő, barátságos munkavégzéssel.

Etika és diszkréció

Szigorú etikai elvek szerinti munkavégzés.

De talán a legfontosabb: csak Ön számít!

Együttműködésünk fő célja, hogy akivel közösen dolgozunk,
ő sikeres legyen.

4 dolog:

  1. A coaching elején közösen kitűzzük azt a célt, amit Ön el akar érni és végig a folyamat alatt ezen dolgozunk.
  2. A kezdetekkor felmérést is csinálunk, hogy mérni tudjuk a célt közelítő előrehaladást, majd közben – akár többször is – megmérjük a coaching hatását, és ha ez nem a tervezetteknek megfelelő, akkor korrigálunk.
  3. A coaching találkozók végén és a fontos célelérési állomásoknál, “mérföldköveknél” közös értékeljük a megtett utat és a várható további lépéseket, és megvizsgáljuk, hogy a terveknek megfelelően haladunk-e előre. Ha igen, akkor haladunk a megkezdett úton, ha nem, akkor korrigálunk.
  4. A résztvevő a coaching találkozók közötti időszakokban a coaching cél elérését elősegítő, – saját munkájával, cselekedeteivel, viselkedésével, szokásaival, mindennapi életével kapcsolatos – feladatokat és tevékenységeket végez. Ilyenkor önállóan alkalmazza azt, amit a coaching folyamat alatt tanult, azért hogy a coaching folyamat után mindezt önállóan és egyedül is meg tudja tenni.

Már több mint 10 éve, amióta coach vagyok, összesen 3 eset volt, amikor abbahagytuk a coaching folyamatot, akkor is elsősorban az értékrendi különbségek miatt.

 

5+1 dolog, amit egyéni coaching programjaimon csinálunk:

  1. Mindig tudni fogjuk, hogy merre tartunk, mert a coaching folyamat elején kitűzünk egy coaching célt, és végig a coaching folyamat alatt erre a célra koncentrálva haladunk a célmegvalósítás felé addig, amíg elérjük azt.
  2. A cél eléréséhez stratégiát alakítunk ki, és megtervezzük a célhoz vezető út lépéseit, a tevékenységeket, cselekedeteket, – így mindig tudni fogjuk, hogy hétről hétre mit kell tenni azért, hogy elérjük azt.
    A tervnek fontos része, hogy a folyamat kezdeténél felmérést csinálunk, majd közben – akár többször is – megmérjük a coaching hatását, és ha ez nem a tervezetteknek megfelelő, akkor korrigálunk. A folyamatvégi és kezdeti mérés összehasonlítása mutatja a sikert.
  3. Készségeket és tudást fejlesztünk és ezek eredményeképpen nagyobb biztonsággal valósulnak meg a tervek, növekszik a magabiztosság, valamint a jövőbeli fejlődéssel, változásokkal kapcsolatos kockázatvállalás. A nagyobb szakértelem felgyorsítja a folyamatot. Azt is írhatnánk, biztos szakértelem = biztos eredmény.
  4. Felmérjük, hogy a környezet mennyire támogatja a célok elérését, és dolgozunk azon, hogy ez így legyen. Támogató környezetben kevesebb a hátráltató, zavaró tényező, az előrehaladás kevésbé megerőltető, és ilyen közegben sokkal gyorsabb a célok megvalósítása.
  5. Dolgozunk azokkal a belső korlátokkal, amik hátráltatják a fejlődést és a cél elérését. Akivel dolgozunk, ő beletanul saját pszichológiájába és később önállóan is alkalmazni tudja azokat, amiket a coaching folyamat alatt tanult.
  6. A cél elérésekor, a folyamat végén megünnepeljük a sikert!

A coaching szolgáltatás díja változik az téma bonyolultságától, coaching szolgáltatás várható hosszától, a résztvevő tapasztalataitól, felkészültségétől, elkötelezettségétől és attól, hogy a megrendelő cég vagy egyéni magánszemély***. Tehát így “távolról” nem tudom megmondani, de hívjon, megbeszéljük!

Az én díjaim a szokásos coach díjak középkategóriájának felső szegmensébe esnek.

 

***A különbségtétel az egyéni és a céges megrendelések között azért szükséges, mert a vállalati megrendelésű coaching általában sokkal bonyolultabb:
Egyéni coach szolgáltatás megrendelésénél a megrendelő, a magánszemély a meghatározó.
Cégeknél, vállalatoknál, intézményeknél a helyzet sokkal összetettebb és bonyolultabb. A coaching folyamat a kliens érdekében és az ő általa meghatározott irányokba folyik, de figyelembe kell venni a cég és a kliens vezetőjének elvárásait is. Szokásos bizonyos időnként visszajelzést adni a folyamatról és gyakran interjúkat kell készíteni az előrehaladás visszaigazolásáról. A coachnak nemcsak klienssel, hanem a vezetőjével, vezetőtársaival, a személyzeti vezetővel és gyakran részlegének dolgozóival is találkozni kell. A tevékenység intézése szokásosan nem a klienssel, a személyi asszisztensek, a személyzeti részleg közreműködésével történi. És nem utolsó sorban egyéni klienseknél a díjfizetés a szolgáltatás igénybevételekor történik, míg céges megrendeléseknél ez késleltetett lehet.

 

Egy érdekes cikket olvastam, amiben szó esik a coachdíjakról is.

Részlet Szűcs Tamás coach önéletrajzából:

Sok évet dolgoztam hazai és multinacionális vállalatok (Műszertechnika, Videoton, IBM, Avaya, Convergys, Oracle, és az egyik legnagyobb tanácsadó cég az Accenture) különböző szintű vezetőiként a projektvezetőtől az Európai vezetőig, az igazgatótanácsi tagságig.

Jelenleg főállású coachként dolgozom és olyan, embereket irányító vezetők keresnek meg, akikre egyre fokozódó nyomás nehezedik, hogy többet és többet sajtoljanak ki munkatársaikból és magukból. Megmutatom nekik, hogy a segítségemmel kidolgozott saját új vezetői stílusukkal (az X és az Y generációnál főleg hasznos COACHING TÍPUSÚ VEZETÉSI TECHNIKÁKAT alkalmazva), hogyan lehet saját és beosztottaik teljesítményét legalább megkétszerezni úgy, hogy munkatársaik is motiváltan dolgozzanak és szeressenek bejárni munkahelyükre.

Volt egy kliensem, akit kapcsolatunk kezdetén neveztek ki vezetőnek, és azon dolgoztunk, hogyan juthat minél gyorsabban előbbre a ranglétrán. Kidolgoztuk a stratégiát, majd a megvalósítási tervet, aztán egyszer kaptam tőle egy sms-t arról, hogy kinevezték a legmagasabb technikai pozícióba.

Munkatársakat irányító vezetőkkel folytatott több, mint 10 éves tanácsadói és coaching beszélgetéseim, de még inkább sok-sok éves saját vezetői gyakorlatom alatt számtalan nehézséggel, problémával és akadállyal találtam magam szembe. Sokra megtaláltam a választ, gyakran egyedül, néha saját káromon, de sokszor mások – coach, kollégák, könyv, tréning – segítségével. Így mára működő megoldásaim vannak nagyon sok problémára, akadályra és nehézségre.
Azonban vezetők munkáját segítő coachként nem az én megoldásomat erőltetem, hanem közösen dolgozzuk ki, kinek-kinek a saját helyzetéhez, tudáshoz, tapasztalatához, stílusához, vérmérsékletéhez illeszkedő megoldást. Az más kérdés, hogy – ha másként nem megy, vagy ez a gyorsabb – az én, már bevált megoldásom a kiindulás és azt fejlesztjük tovább.

Egyszerre kevés ügyfelet vállalok azért, hogy elegendő energia és figyelem jusson mindenkire.

Mindig vannak díj nélküli (pro bono) ügyfeleim olyanok, akik bár nagy szükségük lenne coach segítségére, nem engedhetik meg maguknak, hogy coachot tartsanak. Ezek a díj nélküli ügyfelek, többnyire magánemberek és non-profit vállalkozások.

Coaching találkozóim többnyire négyszemközti beszélgetések, de telefonos és skype-os coacholás is lehetséges.

  • Nős, és szabadidejét legszívesebben gyermekeivel és családjaikkal tölti.
  • Minden hétfő és szerda reggel egy igazi “arany” közösségben sportol, és minden csütörtökön este barátaival röplabdázik.
  • Gyülekezetében önkéntesként 15 évig tanított ”vasárnapi iskolában” gyerekeket, és jelenleg is rendszeresen folytat fiatal házaspárokkal felkészítő beszélgetéseket.
  • Erős kötődése van a komolyzenéhez és a Kaláka együtteshez. Évek óta egy gospel kórusban énekel.
  • Keresztény értékrendet vall, gyülekezetében több, mint10 éve presbiterként szolgál, és feleségével rendszeres résztvevője két bibliatanulmányozó házi csoportnak

Miért keressen meg engem, ha Ön vezetői beosztásban dolgozik?

Sok vállalati felsővezetőnek, beosztott vezetőnek és magánembernek segítettem már,
    • sok évet dolgoztam magyar tulajdonú, és multinacionális vállalatoknál vezetőként,
    • végigjártam a vezetés hierarchiáját a projektvezetőtől a C-szintig,
    • voltam Igazgatótanácsi tag, Európai vezető, régióvezető, felsővezető,
    • ismerem a folyamatokat és a piaci környezet hatásait,
    • a vezetői nehézségekre, problémákra kipróbált, bevált megoldásokat ismerek,
    • sok éves coach tapasztalat van mögöttem,
    • mind a hagyományos és mind a legújabb módszereket használom, és
    • azért, hogy minél eredményesebben és gyorsabban dolgozzunk, felhasználom a tudományok, az agykutatás legújabb eredményeit.

Töltse le a
"8 nélkülözhetetlen
vezetői technika”

könyvet – díjtalanul!

* -al jelölt mezők kitöltése kötelező

GDPR követelmény: kérem jelölje be alant az emailt a letöltéshez / kapcsolat tartáshoz! Ezzel jelzi, hogy elfogadja a szokásos GDPR adatkezelést.

Bármikor leiratkozhat, ha rákattint a kapott emailek alján található leiratkozási címre.

Saját coachot szeretne?

A managerCoach iroda
örömmel segít!
Hívja bizalommal a
+36 30 / 274 6550
számot munkanapokon
9-18 óra között!

Coachot szeretnék