2022.05.20 és 2022.05.2717.00-20.00 online A plusz 2 alkalom díja: 30 000 Ft. A várható témák: • Célra tartás, előrehaladás • Rossz ügyfél/kliens – hogyan kezeljem? • Beszélgetés vezetés a gyakorlatban- a célból fel/lefejteni a megoldást • Hogyan készítsen megvalósítható tervet a kliens a gyakorlatban: hogyan kitisztítjuk ki a meglévő cél/terv dokumentumotokat? • Mik a a coach legnagyobb hibái? • A specializáció miért éri meg coacholásnál, mennyire egyszerű, hogyan csináljuk? ————————- Ezt írták a résztvevők a korábbi ESETVEZETÉS a coachingan workshopról:
Azért ajánlom neked ezt a workshopot, mert sokaknak hiányzik ez a fajta gyakorlati megerősítés. Hasznos, azonnal használható.” “Gyakorlatorientált, közvetlen, a résztvevők igénye szerint alakítottátok”
“A leghasznosabb volt, a számomra az egyes szakaszok részletes átbeszélése, az oda tartozó kérdések tisztázása, konkrét éles “mankó” készítése lépésről lépésre az egész folyamathoz“
Magabiztos coach tudás megszerzése
a coach diploma mellé
Képzeld el, hogy minden egyes coaching folyamatodat úgy kezded, el, hogy már előre tudod, hogy milyen lépéseken fogtok a klienssel végighaladni és mindig eléritek a kitűzött coaching célt. Sőt gyakran még többet is!
Minden ügyfeled elégedetten fejezi be a coaching folyamatot és megosztja ezt a sikerélményét ismerőseivel.
Neked ez pénzügyi gyarapodást jelent és egyre magasabb óradíjat kérsz szolgáltatásodért.
Sőt egyre nagyobb elismertségre teszel szert a coachok között.
Hogyan érheted el ezt?
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop sorozaton nem általános ismereteket kapsz, hanem a te személyiségedhez illeszkedő folyamatokat dolgozzuk ki. A sorozat végére olyan komplett, saját coach-technikád lesz, ami mindig biztosítja a coach folyamatok sikeres befejezését.
Bár a coaching folyamat az ügyfél témái, kérdései, nehézségei, napirendje szerint és az ő ütemében halad, a coaching folyamatokban sok olyan fontos közös pont van. Ezek nem megfelelő kezelése kisiklathatja az egész folyamatot és így sikertelenségi érzés marad mind a kliensben, mind a coachban. Érdemesebb ezekre a kritikus pontokra előre felkészülni. Az ESETVEZETÉS a coachingban végigvesszük a folyamat irányítását – a legelső találkozástól/a kapcsolatfelvételtől a coaching folyamat lezárásáig – úgy, hogy mindig a kliens által kitűzött cél, a sikeres coaching legyen a központban.
A képzés sorozat formája online workshop, ahol mindenki a saját módszerét dolgozza ki tapasztalt coachok segítségével, ahhoz, hogy mindig sikerrel tudja végigvinni a coaching folyamat fontos lépéseit. Ezek lesznek a workshop fókuszpontjai.
Mit nyújt a workshop sorozat
6 élő online alkalom
18 óra hasznos tartalom
12 db kritikus fókuszpont megtárgyalása
10 db feletti coaching eszköz
legalább 12 db önállóan végrehajtott gyakorlat
ötletek a coach praxis építéséhez
limitált létszám
szakmai közösség
Mind a 6 online alkalmon legalább 3 óra értékes tudás, tapasztalatátadás, gyakorlati betanulás, saját módszer kialakítás történik.
A időpontok:
2021. február 11, 18, 25, március 4, 11, 18 – péntekenként 17.00-20.00 között online
(az utolsó alkalmak dátuma a nemzeti ünnep miatt a résztvevők igényei szerint változhat)
Nekem való ez az
ESETVEZETÉS a coachingban?
Hogyan segít ez, hogy sikeres coach
legyek?
Ha néhány éve végzett
coach vagy
Ha már néhány éve coacholsz és még
nincs profittermelő coach tevékenységed, coach praxisod, akkor ehhez első lépés az ESETVEZETÉS a
coachingban. Itt erős magabiztosságot tudsz szerezni coach gyakorlatodban és
ez a sikeres coach egyik fő ismertetőjegye.
Ha újra és újra képzéseket
és tanfolyamokat keresel ahelyett, hogy építenéd coach praxisodat
Nem vagy biztos a tudásodban? Vagy tartasz a sikertelenségtől?
Ezen a képzésen az eddig tanultakat átültetheted a gyakorlatba és olyan saját
módszert dolgozol ki, ami el tudja hozni számodra a sikeres coacholást.
Nincs elég
magabiztosságod a coacholáshoz
Akkor ez a képzés kell neked, mert itt a sok gyakorlás, a
mások tapasztalata, a begyakorlott tudás és a saját kidolgozott coaching esetvezetésed
olyan tudást ad, amivel a coaching folyamat minden lépésénél tudod mik a
következő lépések, és azokat hogyan tudod megtenni.
Minden coach
beszélgetés előtt összeszorul a gyomrod - félsz, hogy nem leszel jó
Megtanulod, hogy az ügyfelek mit várnak egy coachtól. A képzésen strukturáltan kidolgozod saját
coaching esetvezetésedet, amivel a kliensek az első találkozáskor téged
választanak coachuknak és sikeresen viszed végig a
coach folyamatokat.
Ha kezdő coach vagy
Ahogy a mondás mondja "gyakorlat teszi a mestert",
ezen a képzésen a gyakorlati munkán van a hangsúly. Itt a tapasztalt coachok segítségével begyakorolt tudás biztos szakmai
erősségként készségszintűvé tud válni és már úgy coacholsz
mint egy profi.
A képzésen olyan gyakorlati témákat is megtárgyalunk – és nem csak megtárgyalunk, hanem be is gyakoroljuk -, amik nem szerepelnek a coach képzéseken, de a sikeresség szempontjából fontosak. Például:
VALÓS ÜGYFÉLÉLMÉNY ONLINE IS?
Az ESETVEZETÉS workshop-sorozat fontos részét képezi a gyakorlatias tapasztalatok és eszközök megismerése ONLINE coachingban is!
Te is szívesen használsz eszközöket a coaching beszélgetések során?
Mi már paradigmát váltottunk és már nemcsak személyesen, hanem a távolságot legyőzve online is hatékony coaching folyamatot tudunk vezetni.
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop sorozaton – egyebek között – megbeszéljük az alábbiakat:
Hogyan teremtheted meg ezt a vizuális élményt online coachingban?
Hogyan kerül itt is fókuszba az ügyfél érzékelése?
Mire és hogyan tudsz előre felkészülni?
Mi az, ami spontán is alkalmazható?
Hogyan vonjuk be a klienst az online gyakorlatokba?
Ha többet szeretnél megtudni a coaching online térbeli gyakorlatáról is jelentkezz az ESETVEZETÉS a coachingban workshopra!
Megtárgyaljuk, mik azok az klienseid számára extrán értékes coaching szolgáltatások, amik a klienseknek vakfoltjuk, vagy egyszerűen eszükbe sem jut, hogy ilyeneken akár csak elgondolkozzanak.
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozaton – egyebek között – megbeszéljük az alábbiakat:
Mik azok a szokásos coacholáson kívüli extra értékek, amiket egy jó coach adni tud kliensének?
Mit, mikor, hogyan adunk?
Ezek közül te melyeket tudnád alkalmazni?
Te, coachként, hogyan csinálnád ezeket?
Hogyan tudod ezeket begyakorolni úgy, hogy klienseidnél ez megfelelő időben és természetesen alkalmazd?
Ha magabiztosan használt saját coaching módszert szeretnél, jelentkezz a február 11.-én induló ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozatra!
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozaton NEM általános ismereteket kapsz, hanem tapasztalatátadást, értékes tudásmegosztást, gyakorlatokon keresztüli betanulást és saját módszer kialakítási lehetőséget.
Az ESETVEZETÉS a coachingban képzésen lépésenként létrehozzuk azt a rád szabott rendszert, ami
célratörő magabiztosságot ad arra, hogy
coaching kliensed
nagy biztonsággal eléri az általa kitűzött célt,
elégedett lesz munkáddal és
örömmel ajánl téged másoknak is.
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozaton tapasztalt coachok és coach trénerek lesznek segítségedre. Az itt begyakorolt tudás biztos szakmai erősségként készségszintűvé válhat, és a workshop-sorozat végére már úgy coacholsz, mint egy felsőkategóriás profi. A képzésen, saját coach gyakorlatodban erős önbizalmat szerezhetsz, ami a sikeres coachok egyik fő ismertetőjegye.
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozaton
a sok gyakorlás,
a mások tapasztalatátadása,
a begyakorlott tudás és
a saját magad által kidolgozott coaching esetvezetésed
nagy jártasságot ad a coach-technikádban. Ezzel a begyakorlottsággal a coaching folyamat minden pontjánál tudod mik a következő lépések, és azokat hogyan kell megtenned. Az eddigi tudásodat rutinná fejlesztheted és kidolgozhatod a te személyiségedhez legjobban illeszkedő coaching módszertant.
Az ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozat végére olyan komplett, saját coach-technikád lesz, ami mindig biztosítja a coaching folyamatok sikeres befejezését.
Ha azt szeretnéd, hogy minden coacholásod sikeres legyen, jelentkezz a február 11.-én induló ESETVEZETÉS a coachingban workshop-sorozatra!
A képzés sorozat formája online workshop, ahol mindenki a saját módszerét dolgozza ki tapasztalt coachok segítségével, ahhoz, hogy mindig sikerrel tudja végigvinni a coaching folyamat fontos lépéseit. Ezek lesznek a workshop fókuszpontjai.
A képzés tervezett fő fókuszpontjai
Ismerkedés
Legelső találkozás a klienssel
Az első igazi, cél/terv kialakító coacholás
Célra tartás, előrehaladás
Extra értékek, amiket coachként adhatsz klienseidnek
Coach folyamat lezárása, további lehetőségek feltérképezése
Saját coach módszertan
Kinek mi megy nehezen, mi okoz nehézséget? Hogyan oldod meg?
A tematikus pontok a résztvevők tudásának, tapasztalatának, igényeinek függvényében változhatnak.t
A szakmai úton közgazdászként indult el. Reál és humán fókusszal egyaránt tekint a fejlesztési folyamatokra. Sokoldalúságát mutatják végzettségei: szervezetfejlesztési tanácsadó; Tréner; LEAN szakember; Scrum Master és Agile Transformation Lead; Business, Stílus és Ifjusági coach. Hisz abban, hogy a fejlődés nem köthető korhatárhoz.
25+ év amerikai multinacionális vállalati múltja, 17+ év vezetői tapasztalata, 5+ év szakmai mentori gyakorlata van. Évek óta főállású coach és tréner.
Kulcsfontosságú szakterületei
Egyéni és Team coaching – Action learning; Vezetői coaching; Változáskezelés és szemléletfejlesztés; Projektmenedzsment coaching; Agilis coaching; Személyes hatékonyság növelése; Karrier coaching; Stílus coaching és Self Branding; Generációk közötti együttműködés fejlesztése.
Szűcs Tamás
Több mint 20 éve foglalkozik coacholással. 2008 óta főállású coach és tréner. Leghíresebb coach mestere Marshall Goldsmith, a világ egyik első (hanem a legelső) vezetői coacha.
Sok évig dolgozott magyar (Számalk, Videoton, Műszertechnika) és multinacionális (IBM, Oracle, Avaya, Accenture) vállalatokban különböző hierarchia szintű vezetőként – a hierarchia tetején, mint Európai vezető.
Kiemelt szakterületei
Egyéni, team és csoportos coaching; Felsővezetői coaching; Frissen kinevezett, új és potenciális vezetők fejlesztése, coachingja; Közép és csoportvezetői coaching; Coaching IT vezetőknek és más műszakiaknak; Hogyan tovább? – coaching elbocsátott vezetőknek; Coaching 50+ felettieknek; Készségfejlesztő és viselkedés változtató coaching; Coaching szupervízió.
Felsővezetőket, vezetőket, magánembereket és teameket coachol.
A napokban egy érdekes, humoros történetet olvastam az amerikai Mikulásról, leghíresebb coach mesterem, Marshall Goldsmith tollából. Összefoglalom a lényegét.
A Mikulásról többnyire azonnal a piros ruha, a fehér szakáll, az ajándékokkal teli szánkó és a szánkót húzó rénszarvas jut az eszünkbe. Pedig az amerikai Mikulás történetből kiderül, hogy vezetői példakép is lehetne! Milyen – a legjobb vezetőket idéző – kimagasló vezetői kvalitásokat mutat a Mikulás?
1. Legyen egyértelmű víziója Egy vezető rendelkezzen egyértelmű vízióval arról, mit kell végrehajtani és hogyan. Sőt, ezt úgy kommunikálja, hogy azzal motiválja munkatársait. A Mikulás gyerekek millióinak akar örömet és kedvességet nyújtani. És ki az, aki nem akarna beállni ezt célt segíteni?
2. Állítson egyértelmű elvárásokat és határokat A kiváló vezetők egyértelmű elvárásokat és határokat szabnak munkatáraiknak. Sőt, megfelelően kell reagáljanak, amikor munkatársak teljesítik ezeket, de még inkább, amikor nem veszik figyelembe ezeket. A Mikulás a jó gyerekeknek ajándékot, a rosszaknak virgácsot hoz.
3. Alakítson ki megbízható, kiválóan teljesítő csapatot Semmilyen vezető nem tud minden munkát önmaga ellátni, tehát olyan csapat kell, akik biztosítják a zökkenő mentes és hatásos működést. Sőt, fontos, hogy a vezető úgy segítse munkájukat, ami lehetővé teszi sikeres munkavégzésüket. A Mikulásnak víziója végrehajtásához szüksége van megbízható munkatársakra, akik elkészítik, becsomagolják az ajándékokat és eljuttatják ezeket a célszemélyekhez.
4. Legyen gondoskodó és fogékony A kiváló vezető fogékony munkatársai szükségleteire. Ez, az odafigyeléssel kezdődik és a visszajelzéssel folytatódik. Sőt, ha jól odafigyel, az is kiderül, hogy mi motiválja a munkatársakat – a pénzen kívül. A Mikulás évente milliónyi levelet kap a gyerekektől, amikben leírják vágyaikat, történeteiket és problémáikat. A Mikulásnak ezeket mind el kell olvasni és mindenki számára megfelelően kell reagálni.
5. Értékelje a kiválóságot Lehetnek olyan munkatársak, akik nem jók az egymással való kommunikációban, vagy a gondolataik közreadásában, vagy valami másban, de egyéb területeken kimagaslót tudnak nyújtani. Sőt, ha segítjük őket, hogy saját területeiken a legeslegjobbak legyenek, ez mintaként szolgál környezetüknek, hogy ők is így viselkedjenek. A Mikulás Rudolf nevű rénszarvasa, talán nem mindig találja meg a helyes utat a ködös éjszakában, de gyorsaságban verhetetlen.
Az eredeti cikk minden vezetői készséghez elgondolkodtató kérdéseket
is tartalmaz, amikkel a vezetők fejleszthetik az egyes pontokhoz tartózó saját készségeiket.
Ha ez a kis történet mosolyt csalt az arcodra, akkor nagyon örülök, és ezzel az örömmel
kívánok neked sok-sok örömmel, nevetéssel, szeretettel, jó reményekkel és áldásokkal teli, békességes, boldogságos Új Évet!
u.i.1. a fenti és a többi vezetői készség fejlesztésére örömmel állok a te és kollégáid rendelkezésére, a leghatékonyabb vezetőfejlesztő módszerrel, az egyéni vagy a team coachinggal! https://managercoach.hu/vezetok/
A válság alatt széles körben elkezdődött a video-konferenciák, virtuális megbeszélések, online meetingek, videós-telekonferenciák használata. Az ezekhez alkalmazott eszközök tárháza széles, (zoom, slack, skype, FB messenger, google meet, hangouts, webex, microsoft team, viber, …). Van néhány jó-tanács, amit érdemes megfogadni, – teljesen mindegy, hogy milyen eszköz segítségével folytatjuk le a beszélgetést – főleg akkor, ha otthonról jelentkezünk be a video-konferenciára. A jó gyakorlatok használatakor – függetlenül attól, hogy ”vendéglátóként” (Host), vagy résztvevőként (Participant) veszünk részt a virtuális eseményen – érdemes a leírtakat megfogadni, főleg azért, hogy ne ”égessük le” magunkat, és ne rongáljuk a hírnevünket, a reputációnkat.
A témát 2 részre bontottam:
I. a virtuális megbeszélés előtti teendők, javaslatok
II. a virtuális megbeszélés alatti teendők, javaslatok
Most WBECS 2020 Pre-Summit – 4 héten át, változó időpontokban tartott – felsővezetőknek és vezetőknek hasznos képzéseit ajánlom:
Már hosszú évek óta részt veszek a WBECS (World Business & Executive Coach Summit)-en. Itt a felsővezetői, vezetői, coach világ legjobbjaival ismerkedtem meg, és olyanoktól tanultam első kézből, mint, Marshall Goldsmith, Marcia Reynolds, Ken Blanchard, és még hosszan sorolhatnám. Judith E. Glasertől itt tanultam a neuro-innovációról, és, hogy van társalgási intelligenciáról, Peter Hawkinstól a coaching jövőjéről, vagy Lisa Ann Edwardstól azt, hogy hogyan számítsuk ki egy képzésnél, a ROI-t, a megtérülést, aztán itt ismerkedtem meg a Motivációs térképpel, a Neuro-agilitással, a „Tiszta nyelvű” vezetői kérdésekkel, és azzal, hogy hogyan coacholjunk innovációra!, …
Én magam már sok társamat, vezetőket, coachokat meghívtam az eddigi eseményekre és mindig köszönetet kaptam érte. És nem csak azért, mert mindez a képzés TANDIJ NÉLKÜL történik! 🙂
A WBECS 2020 Pre-Summit 2020.05.26-án kezdődik és 4 hétig tart, hetente jobbnál jobb előadókkal. A képzésben
TED típusú (online) előadások,
élő coaching bemutatók,
panel beszélgetések, valamint
az egyes előadók „fellépését” követő, kérdések tisztázására, a hallottak megbeszélésére, további együttgondolkozásra szolgáló vezetett ”Implementation Mastery Session”-ok (kis létszámú összefoglaló, áttekintő, kérdezz-felelek 45-60 perces alkalmak) vannak.
Sőt ha elég sokan jövünk Magyarországról, magyar session is lesz!
Kigyűjtöttem a vezetők számára is érdekes előadásokat, témákat:
Már hosszú évek óta részt veszek a WBECS (World Business & Executive Coach Summit)-en. Itt a coach világ legjobbjaival ismerkedtem meg, és olyanoktól tanultam első kézből, mint, Marshall Goldsmith, Marcia Reynolds, Ken Blanchard, és még hosszan sorolhatnám. Judith E. Glasertől itt tanultam a neuro-innovációról, és, hogy van társalgási intelligenciáról, Peter Hawkinstól a coaching jövőjéről, vagy Lisa Ann Edwardstól azt, hogy hogyan számítsuk ki egy coach folyamatnál, a ROI-t, a megtérülést, aztán itt ismerkedtem meg a Motivációs térképpel, a Neuro-agilitással, a “Tiszta nyelvű” coacholással, a Narrativ coachinggal, és azzal, hogy hogyan coacholjunk innovációra!, …
Én magam már sok coachot meghívtam az eddigi eseményekre és mindig köszönetet kaptam érte. És nem csak azért, mert mindez a képzés TANDIJ NÉLKÜL történik! 🙂
A válság alatt széles körben elkezdődött a video-konferenciák, virtuális megbeszélések, online meetingek, videós-telekonferenciák használata. Az ezekhez alkalmazott eszközök tárháza széles, (zoom, slack, skype, FB messenger, google meet, hangouts, webex, microsoft team, viber, …), és teljesen mindegy, hogy milyen eszköz segítségével folytatjuk a beszélgetést, de van néhány jó-tanács, amit érdemes megfogadni, – főleg akkor, ha otthonról jelentkezünk be a video-konferenciára. A jó gyakorlatok használatakor – függetlenül attól, hogy ”vendéglátóként”, vagy résztvevőként veszünk részt a virtuális eseményen – érdemes a leírtakat megfogadni, főleg azért, hogy ne ”égessük le” magunkat, és ne rongáljuk reputációnkat.
Vezetői ötletek, bevált receptek, szakirodalom, cikkek 2020. 2. né
Vezetői és coach tevékenységem alatt sok, emberek közötti kommunikációval, kapcsolatokkal, konfliktusok kezelésével, emberek vezetésével, stratégiával, módszerekkel, eszközökkel, … foglalkozó könyvet töltöttem le az internetről. Mindet nyilvános helyekről, ahova bárki hozzáfér. Ezelből az internetes letöltésekből mára már összegyűlt közel 1000 db – többnyire angol nyelvű – ebook. Ennek egy részét én is olvastam, de olyan sok van, hogy ha 24 órákat olvasnék, akkor sem lenne elég idő rá. De, … szívesen küldök ezekből bárkinek, aki kéri!
Az agykutatás, a neurobiológia legújabb eredményeinek alkalmazásáról szóló írásom korábbi részeiben több negatív vezetők viselkedésre mutattam példát. Tettem ez azért, mert sajnos gyakran tapasztalom, hogy vezetőként – de gyakran magán emberként is – sokszor ilyen példák szerint működünk és ezek eredményeként romlik kapcsolaztaink minősége. A kutatások is felfedték az ilyen vezetői viselkedésnek a munkatársakra gyakorolt erősen negatív hatását, ami egyértelműen akadályozza az eredményes közös munkát. De a felfedezések arról is szólnak, hogy van egy olyan, a testünkben keletkező anyag, az oxitocin, ami csökkenti a negatív reakciókat, sőt egyéb más pozitív hatása is van.
Ebben a cikkben arról írok, hogy hogyan tudjuk elérni beszélgetőtársaink – és saját magunk – oxitocin szintjének megnövekedését, ahhoz, hogy egy beszélgetés tiszteletteljes, mindenkit aktívan bevonó, egymást erősítő, bizalommal teli, jövőt építő legyen.